24 Haziran 2009 Çarşamba

silvanda tasima ihalesinde saibe iddiasi

DIYARBAKIR (AJANSDOGU) - Diyarbakir`in Silvan Ilçesi Mili Egitim Müdürlügü tarafindan yapilan tasima ihalesine fesat karistirildigi iddia edildi. Kamu Ihale Kurumu tarafindan iptal edilen ihaleye yeniden basvuran iddia sahibi firma yetkilisi Nimet Aktarli, Ilçe Milli Egitim Müdürü Seyithan Erboga tarafindan yeniden engellenmek istendiklerini ileri sürdü. Erboga ise ``Ihalemizi kanunlar çerçevesinde yaptik`` dedi.||Silvan Ilçe Milli Egitim Müdürlügü tarafinda Kaymakamlik Toplanti Salonu`nda 21 Temmuz 2008 tarihinde 12 egitim tasima merkezi için yapilan ihalede saibe oldugu illeri sürülmesi üzerine Kamu Ihale Kurumu (KIK) olaya el koydu.||Ilçe Milli Egitim Müdürlügü tarafindan yapilan tasima ihalesinin saibeli oldugu iddiasinda bulunan Çakir Petrol Ürünleri Tasimacilik Gida Eigitim Kirtasiye Taahhüt Ticaret Limitet Sirket Vekili Nimet Aktarli, `Silvan Ilçesinde 21 Temmuz 2008 tarihinde 12 tasimali egitim merkezine tasima 2 bin 915 ögrenci 201 araç ile 177 gün tasima isi ihalesine yasakli oldugumuz gerekçe gösterilerek ihaleden saf disi edildik. Biz de firma olarak Kamu Ihale Kurumu`na (KIK) yapmis oldugumuz itiraz sonucu ihale iptal||edilerek uygulamanin yanlis olduguna karar verildi. Bugün yine tasima ihalesi yapilmak üzere müracaatta bulunduk. Sabah saat 08.41`de Milli Egitim Tasima Ihalesi Komisyonu`na dosyami teslim ettim. Komisyon Baskani olan Ilçe Milli Egitim Müdürü Seyithan Erboga, bana dönerek 2006-2007 egitim ögretim yilinda birkaç tasimali egitim kapsaminda tasimacilik yapan minibüslerin, ögrencileri okula geç ulastirdigi gerekçesiyle benim cezali durumda oldugum illeri sürülerek ihale salonunu terk etmemi istedi. Ben de bu||uygulamanin ters ve yanlis oldugunu söyledim. Karsi firmayla aramizda 865 bin YTL fark oldugunu hatirlatip, devletimizi kendi menfaatiniz için zarar ugratiyorsunuz hatirlatmasini yaparak, Cumhuriyet Bassavciligi`na suç duyurusunda bulunacagim` dedi.||Milli Egitim Müdürü Seyithan Erboga, ``Bu yapilan iddialar firmanin iddialaridir. Kamu Ihale Kurumu`nun (KIK) kanunlari çerçevesinde ihalemizi yaptik. Ihalemizin sonuçlanmasi için mülkü amirimizin onayi için imzaya gönderdik. Benim söyleyeceklerim bu kadar` diye konustu.||http://www.ajansdogu.com

Tasima

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder